Cum să alegi ca Partener o Agenție Imobiliară

 

Constanta

 

Dacă ești nou în domeniul imobiliar sau te gândești să faci o schimbare în actualul tău business, probabil că te întrebi cu ce agenție imobiliară ai vrea să colaborezi. Deoarece aceasta va primi un procent din câștigurile tale, îți recomandăm să găsești un colaborator care să îți aducă valoare și să îți sprijine cariera.

Fiecare agent este diferit și va evalua ofertele agențiilor în mod diferit. Indiferent de ceea ce cauți în mod specific, iată câteva lucruri de luat în considerare atunci când alegi o agenție cu care să colaborezi:

  1. Au experiență? — Dacă abia începi, ar putea fi în interesul tău să lucrezi pentru o agenție cu experiență, deoarece va avea probabil o promovare mai bună a proprietăților și a agenților, va fi bine integrată în comunitatea sa și va oferi mai multe resurse. Acest lucru nu înseamnă că o agenție nouă nu are beneficii. Dar dacă ești la început, colaborarea cu o agenție mai experimentată te poate ajuta să te lansezi mai repede.

 

  1. Au o bună reputație? — Cercetează principalele agenții din zona ta și vezi ce reputație au  la nivel local și național. Apoi, vorbește cu colegii tăi agenți și vezi pentru ce agenții lucrează sau au lucrat în trecut. Ei îți vor spune probabil informații mai valoroase decât orice căutare pe internet. Întreabă despre experiența lor de lucru cu agenția și ce le place și nu le place la situația actuală sau trecută. Aceste opinii vor fi subiective, dar te pot ajuta să înțelegi ce cauți și ce nu cauți.

 

  1. Care este cultura lor? — Multe agenții își îndeplinesc responsabilitatea legală față de clienți, dar nu au o cultură bine definită. Cultura poate sau nu să fie importantă pentru tine, dar știind ce scop servești pentru binele general, te poate ajuta să îți motivezi „De ce”-ul și să îți definești valoarea în timp ce lucrezi pentru a-ți câștiga existența. Dacă o agenție are o misiune clară, susține valori puternice și oferă un mediu de lucru bun, probabil că are o cultură bună în care să lucrezi. Acesta poate fi cel mai important lucru pe lista ta dacă dorești să schimbi agențiile. Gândește-te la ceea ce nu te servește la agenția ta actuală. Probabil are mult de-a face cu cultura.

 

  1. Ce piață servesc? — Unele agenții se specializează în anumite domenii ale pieței imobiliare. Se concentrează pe clienți care caută lucruri specifice, cum ar fi proprietăți de lux sau terenuri mari, sau lucrează în principal cu proprietăți comerciale sau investitori. Unele servesc piețe largi și acoperă zone mari din regiunea lor, în timp ce altele servesc o clientelă mai mică. Unele agenții lucrează doar intermediere, altele doar reprezentare exclusivă iar altele în ambele moduri. Gândește-te la ce tip de piață ești interesat să lucrezi și pornește de acolo.

 

  1. Cum se împart banii? — Înțelegerea comisioanelor și taxelor unuei agenții poate fi cel mai important element al alegerii unui nou partener de business. Dacă nu ai multe economii, s-ar putea să nu îți permiți taxe mai mari sau să suporți multe comisioane. Cu toate acestea, când vine vorba de taxe și comisioane, s-ar putea să primești ceea ce plătești. Dacă taxele și comisioanele sunt mici, ar putea lipsi una dintre următoarele resurse: educație, resurse, tehnologie și promovare. Analizează toate opțiunile și înțelege ce presupune din punct de vedere financiar, înainte de a lua o decizie.

 

  1. Oferă inducție și educație? — Vei avea nevoie de multă formare la începutul carierei și pe parcursul acesteia. Află ce tipuri de formare și resurse se oferă agenților noi, precum și ce educație continuă au pentru sprijin și dezvoltare continuă. Învățarea constantă este ceea ce te va face un agent de top. După cum spune Gary Keller, „Învățăm pentru a câștiga.”

 

  1. Cum stau cu tehnologia și resursele? — Caută să înțelegi ce instrumente ai la dispoziție. Unii brokeri oferă tehnologie și resurse agenților cum ar fi: spațiu de birou și facilități. Alții, nu. Aceste instrumente sunt esențiale pentru lansarea afacerii tale, menținerea organizării și generarea eficientă de lead-uri.

 

  1. Oferă agenților lor lead-uri? — Unii brokeri oferă agenților lead-uri. De obicei, acestea sunt lead-uri de pe internet pentru care plătesc. Dacă ai un cerc social mic sau ești nou într-o zonă, acest lucru te-ar putea ajuta să îți stabilești sau să îți crești afacerea. Ține cont că, chiar dacă primești lead-uri, va trebui să le lucrezi și să le convertești pe cont propriu.

 

Când iei toate aceste lucruri în considerare, ar trebui să te simți confortabil alegând o agenție care să fie potrivită pentru tine.